Napisz do nas, aby poznać szczegóły szkolenia

Podstawy zarządzania kryzysowego. Rola i zadania administracji publicznej w zarządzaniu kryzysowym. Struktura zarządzania kryzysowego w Polsce.

36h

Nabycie przez słuchaczy wiedzy pozwalających na analizę, syntezę i wyciąganie wniosków zaistniałej sytuacji.

Posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji do wypracowania własnych sądów i rekomendacji dla podmiotów politycznych i gospodarczych w zakresie reakcji na zaistniałą sytuację kryzysową.

Zagadnienia Szkoleniowe

  1. Pojęcia i istota kryzysu Kryzys, a sytuacja kryzysowa Zagrożenia kryzysowe
  2. Stany nadzwyczajne, a sytuacje kryzysowe.
  3. Struktura zarządzania kryzysowego w Polsce na poziomie centralnym, wojewódzkim, powiatowym i gminnym
  4. Regulacje prawne dotyczące zarządzania kryzysowego w Polsce
  5. Organy zarządzenia kryzysowego.
  6. Administracja zespolona i niezespolona.
  7. Jakie organy są elementami systemu zarządzenia kryzysowego na poziomie centralnym?
  8. Jak zorganizowany jest system zarządzania kryzysowego na poziomie gminy, powiatu województwa i centralnym ?

Prowadzący:


Szczegóły

  • Czas trwania:

    36h

  • Lokalizacja:

    Warszawa

Zapraszamy do zapisów

instytut@birm.waw.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Skip to content